div style="position: fixed; bottom: 0px; left: 2px;">

Sunday 12 May 2013

che normah bt abdullah




tanggal 12 mei 2013,
    I just want to say that thanks for being my "SUPERWOWAN" And my owesome friend , a caring wife and sucessful people .. You is one in a million , thanks for born we until i be like this, terima kasih atas segalanya. jasa-jasa yang ma berikan tak dapat aku balas dengan wang ringgit,. maafkan segala tingkah laku yang pernah membuatkan air mata mu mengalir kerana aku, terima kasih juga apabila sanggup berjaga siang malam apabila aku sakit, menjaga aku tanpa meminta apa-apa balasan, sesungguhnya kasih sayang yang ma berikan tak ada tandinganya dengan orang lain. bagi aku, ma wanita yang terlalu agung, membesarkan kami 9 beradik dengan penuh kasih sayang yang tak pernah berbelah bagi. kadang-kadang ada di antara kami yang menyinggung hatimu, tapi tak pernah sekali kau menitiskan air mata di hadapan kami di atas keterlanjuran kami. disaat kami terjatuh, kau mengankat kami dengan kata-kata semangat, tak pernah sekali kau jatuhkan kami dengan kata-kata kesat. kesusahan hidup kita yang lalu, banyak menguatkan ma, tapi tak pernah ma sekali ma mengalah. andai kata, ajal menjemput aku dahulu, aku rela, sebab, aku tak sanggup hidup tanpa seorang ibu...selamat hari ibu, doakan aku selamat dunia akhirat, kerana doa ma yang membuatkan aku berjaya kelak! ilysm!

No comments:

Post a Comment